loading...
❤❤ملیکا12ساله❤❤
مــــــــــــــــلیکا بازدید : 10 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (1)

سلام به تمومی دوستای گلم که به من سر میزنید و صد در صد نظر یادتون نمیره

من این وبلاگ رو برای درد و دل خودم و صد البته خاطراتم گذاشتم

امیدوارم از این وبلاگم خوشم بیاد.تو نظر سنجی هم حتما بشرکتید

همتون رو میدوستم و آرزوی خوب خوب میکنم براتون


http://img4up.com/up2/15424523090615713710.jpg

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامان در تاریخ 1348/10/11 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون از شما،من هم شما رو لینک کردم.وبلاگ جدید مبارک باشه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
خیلی ممنون که نظر گذاشتی.امیدوارم وبلاگ جدیدم هم خوب پیش بره امیدوارم.حتما دوباره به وبلاگت میام


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به تموم دوستان خوبم.من 11 سالمه.امسال میرم کلاس شیشم از مدرسه ی غیرانتفاعی روشنگر ولنجک در اومدم و به مدرسه غیرانتفاعی مهرمینو رفتم.دوست دارم خاطراتم رو بهتون بگم.خوشحال میشم برام نظر بذارین و از مطالبم استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام از مسئولان زیر را در مدرسه اتان دوست دارید و یا دوست داشتید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 433
  • کدهای اختصاصی
    دریافت همین آهنگ
    دریافت کد حرکت متن